سومین جشنواره معرفـی و تجلیــل از واحدهـای برتـر دانشگـاه شهیـد بهشتـی، اردیبهشت 1402 برگزار میشود.
دکتر امیرمحمد حاجی یوسفی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی با اعلام این خبر افزود: سومین جشنواره معرفـی و تجلیــل از واحدهـای برتـردانشگـاه شهیـد بهشتـی در تعامل با روابط عمومی با شعار «روابط عمومی شبکهای، تحول گرا و هویت ساز» همزمان با هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی، روز 31 اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی با اشاره به سابقه و ضرورت برگزاری جشنواره روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر سازمان، حلقه واسط بین سازمان و مخاطبان است. چشمانداز و رسالت روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی كمك به تحقق اهداف اسناد بالادستی دانشگاه است؛ بی تردید تحقق این رسالت به نحو شایسته و اثرگذار بدون مشارکت و همکاری واحدهای مختلف دانشگاه میسر و مقدور نیست، از این رو طی سالهای اخیر شبکهای از همکاران و اعضای هیئت علمی دانشکدهها، پژوهشکدهها و واحدهای محتلف دانشگاه در قالب رابطان و نمایندگان روابط عمومی تشکیل شد؛ برای پاسداشت تلاشهای همکاران و معرفـی و تجلیــل از واحدهـای برتـر، در اقدامی ابتکاری «جشنواره روابط عمومی» در سال 1399 راهاندازی شد. این جشنواره برای نخستین بار در بین دانشگاههای کشور، در دانشگاه شهید بهشتی اجرا شد و امسال با افتخار سومین دوره آن برگزار میشود.
رئیس اداره روابط عمومی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و معرفی واحدهای فعال در زمینه همکاری و تعامل با روابط عمومی دانشگاه؛ تقویت روحیه همکاری و تعامل مشترک و سازنده بین واحدهای دانشگاه؛ حمایت از برنامهها و فعالیتهای واحدهای دانشگاه در حوزه اطلاع رسانی و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنان و ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم در بین واحدها برای انجام فعالیت مشترک عنوان کرد.