درباره خدمات آموزشی

معرفی مدیریت و ادارات

دکتر مهدی جهانفر
مرتبه علمی: استادیار                     رشته تحصیلی: مهندسی شیمی- صنایع پلیمر

سرپرست مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه

 ۲۲۴۳۱۸۵۵- ۲۹۹۰۲۱۱۳
   ۲۲۴۳۱۸۵۴
m_jahanfar@sbu.ac.ir
رزومه
لیزا عنادی
رشته تحصیلی: کارشناسی رواشناسی بالینی - کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی

معاون مدیر خدمات آموزشی دانشگاه

۲۹۹۰۲۱۱۳- ۲۲۴۳۱۸۵۵
۲۲۴۳۱۸۵۴
l.enadi@sbu.ac.ir
وظایف و نقش‌های کلی:
  • 1- ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین ادارات آموزش دانشکده‌ها

  • 2- ابلاغ و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و بخش‌نامه‌های آموزشی وزارتخانه‌ای و دانشگاهی

  • 3- برنامه‌ریزی و نظارت بر پذیرش دانشجویان در دو نیمسال تحصیلی

  • 4- شناسایی و ارائه راه حل مناسب برای مشکلات آموزشی دانشجویانی که در روند تحصیل خود با مشکلات پیش بینی نشده‌ای روبرو می‌شوند.

  • 5- شناسایی و تلاش درجهت رفع نکات مورد ابهام در آیین‌نامه‌های آموزشی

  • 6- استعلام و انجام مکاتبات با وزارت علوم، تحقیقات وفناوری در موارد لازم

  • 7- توصیف و بررسی مداوم وضعیت تحصیلی و آموزشی دانشجویان جهت کمک به حفظ و ارتقاء کیفیت زندگی تحصیلی دانشجویان

  • 8- توصیف، بررسی و ارزیابی مداوم فرآیندها و روندهای جاری امور آموزشی و تلاش جهت بهینه سازی مداوم آن‌ها

  • 9- بررسی وارزیابی مداوم آموزشی و کیفیت زندگی کاری کارکنان اداره و بازخورد لازم به مسئولین ذیربط جهت توانمندسازی و بهبود کیفیت زندگی کاری آنان

  • 10- تلاش جهت شناسایی و بررسی نیازهای آموزشی دانشگاه در حیطه‌های مربوطه همچون قوانین، مقررات و بازخوردآنان به مراجع ذیربط

  • 11- راهنمایی و پاسخگویی به مراجعان و دانشجویان و فارغ التحصیلان (در موارد ارجاعی مربوط به دوره کارشناسی)

  • 12- انجام هماهنگی‌ها و مذاکرات لازم با مراجع ذیربط خارج از دانشگاه جهت ایجاد و ارائه تسهیلات لازم آموزش (از جمله مذاکره با سازمان نظام وظیفه عمومی، سازمان سنجش آموزش کشور)

  • 13- بررسی و پاسخگویی به تقاضای انتقالی و میهمان (اعم از دانشجویان داخلی و خارجی) براساس آیین‌نامه، بخش‌نامه‌ها و رویه‌های مربوطه

  • 14- بررسی و پاسخگویی به متقاضیان خارجی که قصد ادامه تحصیل در ایران دارند.

  • 15- تلاش در جهت حفظ و افزایش انگیزه تحصیلی در دانشجویان

  • 16- تلاش در جهت استفاده بهینه از امکانات و تکنولوژی روز در راستای به‌روزرسانی و کارآمدتر ساختن رویه‌های جاری آموزشی موجود

  • 17- کمک به سیاست‌گذاری مناسب آموزشی و اتخاذ تمهیدات لازم در جهت گسترش و ارتقاء کیفیت آموزشی دانشگاه

  • 18- بررسی و ارزیابی کارشناسان، مقررات آموزشی موجود و ارائه بازخوردهای لازم به مسئولین ذیربط

مسئول دفتر مدیریت

آقای مهدی نارمنجی مسئول دفتر مدیریت خدمات آموزشی
تلفن تماس: ۲۹۹۰۲۱۱۳ - ۲۲۴۳۱۸۵۵
نمابر: ۲۲۴۳۱۸۵۴

ادارات تابعه

  نام و نام خانوادگی                      سمت تلفن تماس پست الکترونیکی
خانم حمیده قدیانی  رئیس اداره آزمون و پذیرش 29902101 azmoon@sbu.ac.ir
خانم اعظم کاظمی رئیس اداره ثبت نام و امتحانات 29902152 sabtenam@sbu.ac.ir
خانم نگین بهروزیان رئیس اداره فارغ‌التحصیلان 29902104 fareghotahsilan@sbu.ac.ir
آقای شهرام کریمی امور کمیسیون بررسی موارد خاص 29902109 komision@sbu.ac.ir

تماس با ما

​                                                                                                                                     برقراری ارتباط با 
                                                                                                            کارشناسان حوزه مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه
 
به‌ منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات آموزشی، نحوه برقراری ارتباط غیر‌حضوری دانشجویان و دانش‌آموختگان با کارشناسان این مدیریت با استفاده ازپست‌های الکترونیکی مندرج در زیر امکان‌پذیر است.
 
​                                                 شرح امور ​        نام واحد ​       پست الکترونیکی
​تمامی امور آموزشی دانشجویان شاغل به تحصیل مانند: حذف ترم، حذف درس، انصراف و ... ​ثبت‌نام و امتحانات  ​  sabtenam@sbu.ac.ir
فراغت از تحصیل، دانشنامه، ریز نمرات، تائیدیه تحصیلی، لغو تعهد آموزش رایگان دانش‌آموختگان(خاص دانشجویان مقیم ایران) ​​fareghotahsilan@sbu.ac.ir
​فراغت از تحصیل، دانشنامه، ریز نمرات، تائیدیه تحصیلی، لغو تعهد آموزش رایگان دانش‌آموختگان(خاص دانشجویان مقیم خارج از کشور) ​Eam_education@mail.sbu.ac.ir
​امور کمیسیون موارد خاص ​کمیسیون موارد خاص ​komision@sbu.ac.ir
​بررسی تقاضای میهمان از سایر دانشگاه‌ها، انتقال از خارج، نظام وظیفه، مصاحبه دکتر ​آزمون و پذیرش ​azmoon@sbu.ac.ir


                              شایان ذکر است سوالات مطرح شده، صرفا در ساعات اداری توسط کارشناسان مرتبط بررسی و در اولین فرصت ممکن پاسخ‌گویی انجام خواهد شد.