ادارات
وظایف و فعالیت های اداره کارکنان
- برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی
- ساماندهی و توزیع و نگهداری نیروی انسانی
- تنظیم روابط کارکنان با یکدیگر
- صدور کلیه احکام پرسنلی کارمندان ( رسمی ، پیمانی ، قراردادی و امریه )
- انجام امور اداری مربوط به استخدام
- تبدیل وضعیت استخدامی، ارتقا، ترفیع، انتقال، ماموریت، مرخصی، استعفا، اخراج و تنظیم احکام کارگزینی مربوطه
- تهیه احکام استخدام
- افزایش ضریب حقوق، برقراری فوق العاده مدیریت، برقراری کمک هزینه عائله مندی و اولاد
- مرخصی بدون حقوق
- تقدیر و تشکر، بررسی و تنظیم پرونده های ارتقا و تبدیل وضعیت به منظور طرح در کمیته های تخصصی
- انجام فعالیت لازم در زمینه اجرایی نمودن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل
- تهیه احکام باز خریدی و بررسی پرونده برای اعطای پایه تشویقی و لایحه دفاعیه برای مدیریت امور حقوقی جهت پرونده های شاکیان
- بررسی سنوات خدمت و مرخصی کارکنان و مکاتبات لازم در خصوص مرخصی زایمان و سایر امور مربوطه بر اساس قوانین و مقررات