مراسم معارفه سرپرست دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر برگزار شد

 مراسم معارفه سرپرست دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر در روز یکشنبه 26 بهمن 1399 با حضور دکتر نصیری رئیس دانشگاه، برخی از اعضای هیات رئیسه و جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشکده برگزار شد.
23272 بازدید

 مراسم معارفه سرپرست دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر در روز یکشنبه 26 بهمن 1399 با حضور دکتر نصیری رئیس دانشگاه، برخی از اعضای هیات رئیسه و جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رسولی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی با اشاره به اهمیت جایگاه روسای دانشکده ها و پژوهشکده ها گفت: اصرار به برگزاری نشست معارفه و اهمیت قائل بودن به نفس چنین برنامه هایی در واحدهای دانشگاهی به جهت ارج نهادن به مقام والای ریاست دانشکده است،  این عزیزان افراد بسیار موثر و به منزله ستون های دانشگاه هستند.

دبیر کمیته انتصابات دانشگاه، در ادامه توضیحاتی در خصوص شیوه و فرآیند انتخاب روسای دانشکده ها بیان نمود و افزود: دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر همواره به عنوان یکی از دانشکده‌های مهم و تاثیرگذار بوده و درعرصه های علمی به مدد موفقیات های متعدد، نقش آفرین بوده است. رویکرد حاضر در انتصاب مدیران واحدهای دانشگاهی مبتنی بر همفکری تمامی همکاران با در نظر گرفتن شاخص های مقبولیت، تجربه اجرایی و مرتبه علمی است؛  هدف ما تبادل نظر، گفتگو  و استفاده از خرد جمعی برای رسیدن به این تصمیم بوده است.

دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، از زحمات و تلاش های مستمر دکتر شمس فرد در زمان تصدی ریاست دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود دکتر ابراهیمی مقدم در انجام وظایف و مسئولیت ها موفق باشند.

 رئیس دانشگاه افزود: جایگاه رئیس دانشکده بسیار جایگاه مهم، رفیع و موثری است و کمک می کند دانشگاه به سمت جلو حرکت نماید. ایشان بر مشارکت نیروهای جوان و خوش فکر دانشکده ها در برنامه ها و فعالیت‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: همه ما باید در جهت رفع مشکلات دانشگاه و کسب درآمد از محل پروژه های برون سازمانی کوشا باشیم. هر دانشکده از وجهی برای ما مهم است، در شرایط کنونی متناسب با مجازی شدن کلاس ها و بهره‌گیری از فناوری اطلاعات، بار سنگین دانشگاه بر دوش دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر است و متناسب با رواج بحث هوش مصنوعی در دنیا این دانشکده هم برای دانشگاه و هم برای کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.

​​​​​​​

دکتر ابراهیمی مقدم، سرپرست دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر نیز در سخنانی، از زحمات دکتر مهرنوش شمس فرد تشکر و قدردانی نمود و بیان داشت: از تمامی همکاران درخواست کمک و همیاری در مسیر نیل به اهداف این دانشکده اعم از قرار گرفتن در جایگاه سه دانشکده برتر کشور، حرکت به سمت کارآفرینی، پیشرو بودن در آموزش، انجام همکاری های علمی بین المللی و همکاری با کلیه واحدهای دانشگاهی را دارم؛ امیدوارم مسئولان دانشگاه نیز در انجام این مهم ما را یاری نمایند.

دکتر شمس فرد، رئیس سابق دانشکده نیز به ارائه گزارشی در خصوص تاریخچه دانشکده و عملکرد سالهای اخیر، چالش ها و موانع، دستاوردهای و موفقیت ها پرداخت. ایشان در ادامه توضیحاتی در خصوص رشته مهندسی کامپیوتر به عنوان یک رشته پیشرو در افق زمانی نزدیک ارائه کرد و گفت: متناسب با اینکه در حال حاضر در دنیا توجه ویژه ای به این علم می شود توجه ویژه به فراخور نقش آفرینی این حوزه  از دانش در اقتصاد آتی و استفاده از فناوری های دیجیتال ضروری است.

در پایان رئیس دانشگاه و هیات همراه، با اهداء لوح از زحمات دکتر شمس فرد رئیس سابق دانشکده مهندسی و  علوم کامپیوتر تقدیر نمودند.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: