دستیار پژوهشی

 
 
 

amini pici.jpg

 

کارشناس دستیار پژوهشی 

 

خانم معصومه امینی

 

شماره تماس : 29905895

 
 
 

 

 
 

گردش کار درخواست دستیار پژوهشی در سامانه گلستان

 

 اعضای محترم هیات علمی دانشگاه به منظور استفاده از توانمندیهای علمی و پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند با رعایت ضوابط و مقررات آئین نامه اعتبار ویژه، حداقل 10 و حداکثر 40 درصد از مبلغ اعتبار ویژه خود را بعنوان حق الزحمه به دستیار پژوهشی اختصاص دهند. لازم به ذکر هست که در طول دوره تحصیل، دانشجویان کارشناسی ارشد حداکثر 12 ماه و دانشجویان دکتری حداکثر 30 ماه می توانند از این مزایا بهره مند شوند.

1-    درخواست دستیار پژوهشی از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان توسط دانشجو.

2-    تکمیل فرم دستیار پژوهش و تایید اطلاعات توسط دانشجو شامل (نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، رشته تحصیلی، نوع درخواست (ارشد، دکتری، ارشد نخبه)، نام استاد راهنما یا مشاور، تاریخ و مدت دستیاری، شماره حساب فقط بانک تجارت و به نام دانشجو).

3-    تایید و ارسال فرم درخواست از طریق پیشخوان گلستان به استاد مربوطه.

4-    انتخاب محل تامین اعتبار ویژه توسط استاد راهنما یا مشاور و سپس تایید و ارسال درخواست.

5-    بررسی و تایید درخواست توسط کارشناس پژوهشی دانشکده/پژوهشکده (تکمیل تمامی فیلدها الزامی است).

6-    تایید و ارسال درخواست توسط معاون پژوهشی دانشکده/پژوهشکده.

7-    تایید درخواست توسط مدیریت پشتیبانی پژوهشی و فناوری.

8-    بررسی و تایید درخواست توسط کارشناس دستیار پژوهشی (معاونت پژوهشی).

9-    تایید عامل مالی و واریز حق الزحمه دستیار پژوهشی به شماره حساب بانک تجارت اعلام شده از سوی دانشجو.


نکات مهم:

 

1.    در صورت هر گونه تغییر در تعداد ماه های درخواستی لازم است اعمال تغییرات در فرم انجام شود.

2.    مبالغ از طریق سیستم گلستان ثبت می شود.

3.    سقف مجاز برای هر درخواست حداکثر 12 ماه است.

4.    تعیین محل تامین اعتبار توسط استاد محترم راهنما و یا مشاور ضروری است.