ارتباطات و همکاری‌های علمی

کارگاه +11 کودکان

Responsive Image

این کارگاه توسط انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی در سال تحصیلی 1395-1396 در روز پنجشنبه دوازدهم بهمن‌ماه در سالن کنفرانس و زمین چمن دانشکده علوم ورزشی برگزار شد. کارگاه پیشگیری از آسیب‌های فوتبال با تاکید بر آموزش برنامه 11+ با حضور تقریبا 24 نفر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. با توجه به بروز بالای آسیب در فوتبال و حضور روز‌افزون علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، پیشگیری و استفاده از برنامه‌های پیشگیری از آسیب در کلیه افراد فعال در فوتبال ضروری است و هر چه این مسئله در سنین پایین و کودکی انجام شود میزان آسیب و ضرری که به فرد و عوامل دخیل وارد می‌شود کمتر است بنابر‌این این کارگاه در دو بخش تئوری و علمی برگزار شد و شرکت‌کنندگان با میزان شیوع آسیب‌های فوتبال در کودکان، ریسک فاکتورهای آسیب‌های کودکان و برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های کودکان آشنا شدند. در بخش عملی نیز تمام شرکت‌کنندگان در زمین چمن تمرینات 11+ را اجرا کردند. در پایان نیز گواهی‌نامه شرکت به حاضران در کارگاه اهدا شد.

Responsive Image
Responsive Image
Responsive Image
Responsive Image

کارگاه +11 داوران

Responsive Image
این کارگاه توسط انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی در سال تحصیلی 1395-1396 در روز پنجشنبه سوم اسفند‌ماه در سالن کنفرانس و سالن دانشکده علوم ورزشی برگزار شد. کارگاه پیشگیری از آسیب‌های فوتبال با تاکید بر آموزش برنامه 11+ با حضور تقریبا 20 نفر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. با توجه به بروز بالای آسیب در فوتبال و حضور روز افزون علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، پیشگیری و استفاده از برنامه‌های پیشگیری از آسیب در کلیه افراد فعال در فوتبال ضروری است بازی فوتبال بدون وجود داوران بازی برگزار نخواهد شد و آمادگی داوران در طول بازی و عدم آسیب‌دیدگی آنان ضرورت دارد در نتیجه با استفاده از یک برنامه پیشگیری از آسیب متناسب با داوران می‌توان از بروز آسیب در آنان جلوگیری کرد بنابراین این کارگاه در دو بخش تئوری و علمی برگزار شد و شرکت‌کنندگان با میزان شیوع آسیب‌های داوران، ریسک فاکتورهای آسیب‌های داوران و برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های داوران آشنا شدند. در بخش عملی نیز تمام شرکت‌کنندگان در زمین چمن تمرینات 11+ را اجرا کردند. در پایان نیز گواهی‌نامه شرکت به حاضران در کارگاه اهدا شد.
Responsive Image
Responsive Image
Responsive Image

​برنامه گرم کردن +11

Responsive Image
‌سومین کارگاه آموزشی انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی در سال تحصیلی 1395-1396 در روز پنجشنبه بیست و هشتم دی‌ماه در سالن کنفرانس و زمین چمن دانشکده علوم ورزشی برگزار شد. کارگاه پیشگیری از آسیب‌های فوتبال با تاکید بر آموزش برنامه 11+ با حضور تقریبا 30 نفر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در افتتاحیه این کارگاه آقای دکتر توحید سیف رئیس کمیته پزشکی به بیان ضرورت همکاری فدراسیون فوتبال و دانشگاه‌های کشور اشاره کردند و برگزاری این کارگاه را در راستای پیوند این دوبخش دانستند. دکتر علیرضا فارسی رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی نیز اعلام آمادگی کردند به‌عنوان بازوی علمی فدراسیون فوتبال برای انتقال دانش به مربیان و مدیران فوتبال در برگزاری این کارگاه‌ها و دوره‌های آموزش همکاری لازم داشته باشند. در ادامه این کارگاه به مدرسی دکتر مصطفی زارعی در دو بخش تئوری و علمی برگزار شد و شرکت‌کنندگان با میزان شیوع آسیب‌های فوتبال، ریسک فاکتورهای آسیب‌های فوتبال و برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های فوتبال آشنا شدند. در بخش عملی نیز تمام شرکت‌کنندگان در زمین چمن تمرینات 11+ را اجرا کردند. در پایان نیز گواهی‌نامه شرکت به حاضران در کارگاه اهدا شد​.
Responsive Image
Responsive Image
Responsive Image
Responsive Image

بازدید مدرسه پژوهش سرای شهید مطهری از آزمایشگاه دانشکده تربیت بدنی

در این بازدید که در تاریخ دوازدهم دی‌ماه با حضور 30 نفر از دانش آموزان برگزار شد، دکتر شیخی مسئول آزمایشگاه دانشکده ابزار و وسائل آزمایشگاه تربیت بدنی از جمله دستگاه ایزوکنتیک بایودکس، دستگاه تعادل بایودکس، دوچرخه کارسنج، دستگاه عکس‌العمل، پرش سارجنت، دستگاه موشن (آنالیز حرکت) و وسایل آزمایشگاهی برای کار بر روی موش به بازدیدکنندگان نشان و آموزش دادند و تعدادی از افراد با انجام تست‌ها به‌‌صورت عملی با دستگاه‌ها و آزمون‌های آزمایشگاهی آشنا شدند.
Responsive Image
Responsive Image